Nga autostrada Kërçovë – Ohër nuk ka “haber”, ndërsa magjistralja aktuale është në gjendje katastrofale

Abedin Bilalli
Botuar nga Abedin Bilalli 27 Maj, 2024 22:03

Nga autostrada Kërçovë – Ohër nuk ka “haber”, ndërsa magjistralja aktuale është në gjendje katastrofale

Në fillim të vitit të ri, kompania kineze Sinohydro mori një afat të ri prej 2 vitesh për të ndërtuar autostradën Kërçovë-Ohër, por në terren nuk dihet nëse po bëhet diçka, përcjell FLAKA.

Fundjavën e zgjatur, kur një numër i madh i qytetarëve e shfrytëzuan për të vizituar Ohrin, në autostradën Kërçovë-Ohër, nuk vërehej asgjë tjetër përveç kolonave të automjeteve.

E ndërsa autostradat nënujore kilometërshe ndërtohen në 4 deri në 5 vjet në botë, tek ne një seksion 57 km nuk do të shohë epilogun e tij pas një dekade. Në terren këtë fundjavë, as punëtorë dhe as makineri. Sot ka heshtje nga institucionet kompetente, ndërsa informacioni i fundit lidhur me ndërtimin e kësaj autostrade ka qenë gati një javë më parë, se shpërthimi do të kryhet brenda pak orësh.

“A ka aktivitete në terren për momentin? Sa punëtorë janë të punësuar? A ka mekanizim në vendin ku do të ndërtohet?”, kemi pyetur edhe në Ndërmarrjen Publike për Rrugët Shtetërore, por nga aty nuk kemi marrë përgjigje. Ne kemi tentuar të kontaktojmë edhe me ministrin aktual të Transportit dhe Lidhjeve, Bllagoj Boçvarski, por as ai nuk na është përgjigjur telefonatave.

Ohri konsiderohet si një nga qytetet turistike më të vizituara në vend, jo vetëm nga turistët vendas, por edhe nga turistët e huaj. Nga Oda e Turizmit dhe Mikpritjes për Kanal 5 thanë se prej vitesh themi se nëse kemi një autostradë të mirë nga Shkupi në Ohër, numri i turistëve do të rritet ndjeshëm. Njeriu i parë i odës, Arkan Kerim, thotë se mosndërtimi i autostradës është problem për institucionet vendase, por edhe për vizitorët, të cilët udhëtojnë për 4 orë në vend të dy.

“Rruga zgjat më shumë kur është duke u ndërtuar, kur është duke u ndërtuar ka ndalesa dhe për shembull rruga Shkup – Ohër është 2.5 orë dhe kështu me të gjitha ndalesat është 4 orë dhe prandaj tani më shumë prishet, qoftë në Strazhë, qoftë në Mavorovë, qoftë në disa vende të tjera pushimet gjatë rrugës për të zbutur atë që po bëhet, rruga nuk varet nga ne, është një fuqi më e lartë… megjithatë, nëse rruga është të ndërtuara, më besoni, mund të kemi dyfishim të numrit të turistëve që do të vijnë në Ohër dhe drejt Shkupit…”, tha Arkan Kerim – Kryetar i Odës së Mikpritjes Turistike.

Nga sa dihet deri më tani, kompania kineze Sinohydro ka filluar ndërtimin e autostradës në vitin 2014, afati është shtyrë disa herë, për të cilin janë nënshkruar 6 kontrata tenderash, e me disa prej tyre ka pasur edhe rritje të çmimit. Pra, në vend të 400-shit fillestar, shuma u hodh në 600 milionë euro. Gjatë inspektimit të fundit të autostradës, në të cilën ishin të ftuar edhe ekipet gazetareske, disa nga ekspertët dhe profesorët ishin njëzëri se një dekadë për ndërtimin e një seksioni prej 57 km është një periudhë shumë e gjatë, por u bindën se nëse projektimi i ri do të vazhdonte siç duhej, rehabilitimi i 13 rrëshqitjeve që ndaluan punën, do të zgjaste rreth një vit.

Seksionet e mbetura nga Korridori 8 deri në kufirin me Shqipërinë duhet të ndërtohen nga konsorciumi Bechtel dhe Enka. FLAKA

Abedin Bilalli
Botuar nga Abedin Bilalli 27 Maj, 2024 22:03