Çfarë nënkupton për bizneset heqja e butonave të Facebook-ut

Drin Zenku
Botuar nga Drin Zenku 13 Nëntor, 2025 19:36

Çfarë nënkupton për bizneset heqja e butonave të Facebook-ut

Pas më shumë se një dekade në çdo faqe lajmesh, blog apo dyqan online, Meta ka njoftuar se do të heqë përgjithmonë shtesat e famshme të Facebook-ut: butonat “Pëlqej” (Like) dhe “Shpërndaj” (Share) në uebsajte të palëve të treta. Ky vendim shënon fundin e epokës së “Facebook-ut klasik” dhe mbyll një kapitull të madh në historinë e shpërndarjes sociale.

Çfarë ndodh teknikisht

  • Asnjë veprim i detyrueshëm nga administratorët e faqeve – butonat mund të mbeten aty.
  • Pas datës së mbylljes, shtesat do të ndalen “me elegancë”: nuk do të funksionojnë dhe do të shfaqen si elementë të padukshëm.

Pse ishin të rëndësishëm

  • Lançuar në 2010, ata ishin revolucion social: një klik dhe artikulli shpërndahej menjëherë në “mur”.
  • Shumë media dhe marka ndërtuan trafik e komunitete përmes tyre, në një kohë kur Facebook ishte arteria kryesore e shpërndarjes së përmbajtjes.

Peizazhi i ri i internetit

  • Fragmentim i trafikut: nga Facebook te Instagram, WhatsApp, TikTok, YouTube, X, newsletter-at dhe motorët e rekomandimit.
  • Meta nuk e ka më Facebook-un si shtyllë të vetme: fokusi është multiplatformë (IG, WA) dhe në AI e metaverse.
  • Shtesat pasqyrojnë një epokë të hershme të uebit; përdorimi i tyre ka rënë ndjeshëm.

Çfarë nënkupton për mediat dhe bizneset

  • Rishikim i CTA-ve: zëvendësimi i “Like/Share” me butona kopjimi linku, “dërgo në WhatsApp/Telegram/Email”, “ruaj” apo newsletter sign-up.
  • Investim në SEO dhe kanale direkte: aplikacione, push notifications, lista email.
  • Analitika: pas 10 shkurtit, priten ndryshime në raportet e referer-ëve socialë; duhet rregulluar UTM-të dhe dashboard-et.
  • UX pastrim: heqja e shtesave të vjetra ul “bloat”-in, përmirëson shpejtësinë dhe Core Web Vitals.

Flaka

Drin Zenku
Botuar nga Drin Zenku 13 Nëntor, 2025 19:36
Shënim: Disa imazhe gjenden nga interneti, që konsiderohen të jenë në domenin publik. Nëse dikush pretendon pronësinë, ne do të citojmë autorin, ose, sipas kërkesës, do të heqim menjëherë imazhin.

Marrja e paautorizuar e teksteve dhe videove me të drejtë autoriale ose ndonjë përmbajtje të ngjashme pa pëlqimin paraprak me shkrim të Flaka Media do të konsiderohet shkelje e të drejtave autoriale dhe për këtë Flaka e ruan të drejtën të kërkojë kompensim përkatës monetar.Mosrespektimi dhe abuzimi i të drejtave autoriale dhe të drejtave simotër dënohet me ligj.Çdo marrje e paautorizuar, shfrytëzim, përdorim apo publikim i tekstit, fotografitë ose videot apo çfarëdo përmbajtje tjetër e ngjashme që paraqet pronësi të Flaka Media, pa pëlqim paraprak me shkrim nga redaksua, ndalohet rreptësisht dhe për të njëjtën paguhet kompensim përkatës financiar, për çka pronari ka të drejtë të nis procedurë përkatëse.Në rast të marrjes së teksteve autoriale dhe videove apo çfarëdo përmbajtje tjetër, në mënyrë të obligueshme nevojitet pëlqim paraprak nga Flaka Media dhe vendosje të linkut që do të çojë deri në web faqen e Flaka Media.