Kriza ekonomike në Gjermani do të ndikojë edhe në Maqedoni, duke pasur parasysh marrëdhëniet midis dy vendeve

Desk
By Desk November 3, 2020 21:20

Kriza ekonomike në Gjermani do të ndikojë edhe në Maqedoni, duke pasur parasysh marrëdhëniet midis dy vendeve

Mbyllja e Gjermanisë, e cila hyri në fuqi dje, do të sjellë humbje në ekonominë gjermane prej mbi 19 miliardë eurosh. Por ekonomistët parashikojnë që e ashtuquajtura mbyllje e pjesshme do të çojë në humbje të mëdha në vendet e tjera dhe Maqedonia nuk do të anashkalohet, përcjell FLAKA.

Por vlerësimet për shëtitjet në vendin tonë janë të vështira për tu bërë. Gjermania është partneri ynë më i madh tregtar dhe për shkak të krizës së koronës, vëllimi i tregtisë tashmë është ulur me pothuajse 24% në tetë muajt e parë të vitit dhe mbyllja e re do të shkrijë më tej numrat.

“Ekzistojnë dy variante. Njëra është se ajo mund të reflektohet seriozisht në sa mirë ekonomia e tyre e konsumit lidhet me produktet tona dhe materialet e burimeve tona me partnerët. Dhe nga ana tjetër, nëse e gjithë ekonomia do të mbyllet në Gjermani për të ulur porositë dhe marrëdhëniet e partneritetit me kompanitë maqedonase. Do të shfrytëzoj rastin për t’ju kujtuar që kompanitë maqedonase duhet të jenë vazhdimisht në komunikim intensiv me partnerë gjermanë dhe partnerë të tjerë për shkak të përshkallëzimit të biznesit në lidhje me biznesin”, thotë Mile Boshkov, Organizata e Punëdhënësve.

Për shkak të krizës së koronës, transporti i mallrave dhe shërbimeve është i ndenjur. Punon me gjysmë kapaciteti. Karantinat e reja në vendet evropiane do të përkeqësojnë më tej situatën, thotë Biljana Muratovska, nga Makam Trans.

“Maqedonia është një vend i orientuar drejt importit. Ne kemi një territor shumë të vogël, eksportuesit kryesisht operojnë me transport ndërkombëtar. Që do të thotë lidhje e drejtpërdrejtë me të gjitha vendet e tjera në Evropë, kështu që ne kemi një lidhje në të gjithë botën, me Brazilin, Argjentinën, Amerikën, etj., e cila reflektohet përmes transportit, si një aktivitet ndihmës. Çdo mbyllje, e çdo ekonomie brenda Evropës, ndikon drejtpërdrejt te ne dhe procesi i transportit zvogëlohet. Nëse ngarkojmë mallra të caktuara nga Maqedonia në Gjermani, dhe shumica e kapaciteteve janë të mbyllura atje, kjo do të thotë se një periudhë më e gjatë pritjeje ose vozitje kilometrash bosh. Kështu që xhiroja jonë është tmerrësisht e zvogëluar. Nëse bënim dy turne, shkonim dhe ktheheshim brenda një jave, tani zgjatet në 15 ditë ose 20 ditë. Por gjithsesi të gjithë përpiqemi dhe thërrasim të paktën le të lëvizin rrotat në mënyrë që të kem mjaft për të mbijetuar, në vend që të ndalem plotësisht dhe të mos bëj asgjë”, thotë Biljana Muratovska, Makam Trans.

E ashtuquajtura mbyllje e pjesshme në Gjermani për një muaj do të dëmtojë më shumë biznesin e ushqimit dhe hotelierisë – 5.8 miliardë euro. Humbjet për prodhimin industrial pritet të arrijnë 5.2 miliardë euro.

Në vendin tonë, kriza e koronës ka ulur eksportet me 17.6% dhe importet me 15%. Kjo çoi në një rënie të ndjeshme të aktivitetit ekonomik. Perspektivat për një kapërcim të shpejtë të kësaj krize shëndetësore dhe ekonomike po përkeqësohen dhe ekspertët vendas theksojnë se po përballemi me një periudhë të vështirë dhe se ende nuk ka shenja për një rrugëdalje nga kriza. FLAKA

Desk
By Desk November 3, 2020 21:20