Në shitje dhe “Hekurudhat”, 2 milion euro humbje për gjashtë muajt e fundit

Redaksia Flaka
By Redaksia Flaka October 17, 2020 21:06

Në shitje dhe “Hekurudhat”, 2 milion euro humbje për gjashtë muajt e fundit

Treni nga Shkupi në Veles është një orë me vonesë. Trafiku hekurudhor ndërkombëtar prishet për shkak të një ure të lirë. Një lajm i tillë është një tipar i Hekurudhave të Maqedonisë. Hekurudha të shkatërruara, ura, lokomotiva dhe vagonë, rrëshqitje të shpeshta toke, trafik i shtrenjtë mallrash, përcjell FLAKA.

E gjithë kjo e ka bërë kompaninë hekurudhore shtetërore jo tërheqëse për klientët. Ditë për ditë, borxhet po grumbullohen, dhe shteti nuk ka zgjidhje për t’i shpëtuar ato. Marjan Risteski kaloi pothuajse tërë jetën e tij në këtë kompani. Për gjendjen e vështirë të hekurudhës, ai drejton gishtin nga shteti.

Hekurudhat e Maqedonisë përbëhen nga dy kompani, njëra që zotëron infrastrukturën dhe tjetra është përgjegjëse për transportin. Siç është vendosur, të dyja vazhdimisht po bëjnë humbje të mëdha.

Në vetëm gjashtë muaj këtë vit, e para është në një vrimë prej rreth 700 mijë, dhe kompania e dytë ka humbje prej gati dy milion euro. Shteti njoftoi se do të shesë transportin. Përveç këtij njoftimi janë shifrat që në Maqedoni vetëm 4 përqind e transportit të ngarkesave transportohet me tren, dhe madje 96 përqind me kamion.

Është diçka që nuk gjendet askund tjetër në botë, tha dy vjet më parë Zëvendës Kryeministri i atëhershëm për Ekonomi Koço Angjushev. Kjo është ajo që e bën transportin hekurudhor shumë të shtrenjtë për industrinë, por gjithashtu shkatërron rrugët e vendit.

Me shitjen e transportit, qeveria shpreson të gjejë një investitor i cili do të përmirësojë situatën e përgjithshme dhe do ta bëjë hekurudhën shumë më tërheqëse si për kompanitë ashtu edhe për pasagjerët. Por punëtorët janë të shqetësuar.

Mësuar nga përvojat e këqija të së kaluarës kur pas shitjes së ndërmarrjeve shtetërore, shefi privat zvogëlon numrin e të punësuarve, ata thonë se në këtë rast nuk ka vend për këtë.

Disa vjet më parë, mjetet lëvizëse hekurudhore u rinovuan duke blerë trena nga Kina. Megjithatë, edhe kjo nuk e përmirësoi gjendjen financiare të kompanisë. Nëse shpëtimi është në privatizim apo shteti do të mbetet një shef i keq, do të dihet pasi të ketë përfunduar skanimi dhe do të vendoset nëse do të kërkohet një shef i ri për hekurudhat, do të zgjidhet modeli i partneritetit publik-privat ose do të mbetet status quo-ja. FLAKA

Redaksia Flaka
By Redaksia Flaka October 17, 2020 21:06