Klubi katalanas FC Barcelona ka shënuar një sukses të jashtëzakonshëm në aspektin komercial, duke shitur rreth 70.000 fanella të Lamine Yamal brenda 24 orëve nga prezantimi i tij me numrin legjendar 10.
Fanellat janë shpërndarë në 170 vende të ndryshme, duke gjeneruar të ardhura të pritshme prej rreth 10 milionë dollarësh. Ky bum shitjesh është konsideruar si një masterstroke marketingu, duke e vendosur Yamalin si një figurë kyçe për strategjinë e re të klubit.
Barcelona dhe Nike ishin të përgatitura për kërkesën e lartë, duke siguruar që stoku të mos mbaronte gjatë ditëve të para. Shumica e shitjeve janë realizuar përmes e-commerce, falë marrëveshjes së re me Nike që i jep klubit kontroll të plotë mbi dyqanin online.
Flaka
Media Sociale
Ndani këtë artikull
Botuar nga Drin Zenku
18 Korrik, 2025 22:47
Shënim: Disa imazhe gjenden nga interneti, që konsiderohen të jenë në domenin publik. Nëse dikush pretendon pronësinë, ne do të citojmë autorin, ose, sipas kërkesës, do të heqim menjëherë imazhin.
Marrja e paautorizuar e teksteve dhe videove me të drejtë autoriale ose ndonjë përmbajtje të ngjashme pa pëlqimin paraprak me shkrim të Flaka Media do të konsiderohet shkelje e të drejtave autoriale dhe për këtë Flaka e ruan të drejtën të kërkojë kompensim përkatës monetar.Mosrespektimi dhe abuzimi i të drejtave autoriale dhe të drejtave simotër dënohet me ligj.Çdo marrje e paautorizuar, shfrytëzim, përdorim apo publikim i tekstit, fotografitë ose videot apo çfarëdo përmbajtje tjetër e ngjashme që paraqet pronësi të Flaka Media, pa pëlqim paraprak me shkrim nga redaksua, ndalohet rreptësisht dhe për të njëjtën paguhet kompensim përkatës financiar, për çka pronari ka të drejtë të nis procedurë përkatëse.Në rast të marrjes së teksteve autoriale dhe videove apo çfarëdo përmbajtje tjetër, në mënyrë të obligueshme nevojitet pëlqim paraprak nga Flaka Media dhe vendosje të linkut që do të çojë deri në web faqen e Flaka Media.