Flaka thumbon: “Sondazhet me porosi – tani edhe në Photoshop! Liderët porosisin, portalet shpërndajnë
Në Maqedoninë e Veriut, sondazhet politike po përjetojnë një “epokë të artë” të kreativitetit dhe imagjinatës. Jo më si dikur, me agjenci serioze, metoda shkencore, margjina gabimi e mostra përfaqësuese. Jo! Sot, mjafton një mouse, pak Photoshop dhe një “emër ndërkombëtar” si “Institute of Super Accurate Data” dhe sondazhi është gati për publikim!
Konkursi është i hapur!
Partitë politike, si gjithmonë novatore, kanë hapur konkurse të reja për kompani që të realizojnë sondazhe “sipas dëshirës”. Kriteri kryesor? Që rezultatet të jenë në përputhje me emocionet e liderit politik. Kushdo që mund të prodhojë një grafik që e shpall shefin si “më të dashurin” dhe kundërshtarin si “rrëshqitje në përqindje”, është i mirëpritur.
Photoshop + Fantazi = Sondazh Fitues
Të lodhesh me pyetësorë, të kontaktosh 1200 qytetarë dhe të llogarisësh marzhë gabimi? Përdor kohën më mirë! Krijo një infografik me logo fiktive të ndonjë “instituti”, shpik ndonjë përqindje që tingëllon “bindshëm” dhe nisja portaleve. E preferuara e kohës: UBO, IHC, CATO, RROK Research, dhe ndonjë “Institute of Urban Analytics” që nuk figuron askund… përveç në Adobe Illustrator.
Media të “pavarura” me tastierë të sponsorizuar
Portalet janë kthyer në pika të shpërndarjes së sondazheve me porosi. Çdo mëngjes, në vend të kafes, redaksitë hapin email-in dhe gjejnë sondazhin e radhës: “Titulli: Fronti Evropian rrëzohet – VLEN në qiell të shtatë”. Pa verifikim, pa pyetje, pa kujdes. Publikimi bëhet urgjentisht – sepse “sponsori pret.”
Kosto e ulët, ndikim i madh
Kjo metodë është më ekonomike për partitë: nuk paguajnë agjenci, nuk shpenzojnë për metodologji, nuk kanë nevojë për të përballuar të pavendosurit. Paguajnë pak – ose aspak – dhe marrin titujt që duan. Në fund, populli lexon, konfuzohet, dhe… më shumë nuk i beson askujt.
Përfundimi satirik:
Në vend të institucioneve kredibile, kemi krijuar një industri të sondazheve të imagjinuara, ku e vetmja “e dhënë” që ka rëndësi është: çfarë dëshiron lideri të lexojë. Në këtë realitet, sondazhi nuk mat opinionin publik – por ushqen egon e politikanëve. Dhe për popullin? Nje lajm që s’na duhej – por që Flaka e thumbon.
Vazhdoni me kujdes – sepse sondazhi tjetër mund të jetë për ju.
Shënim i redaksisë: Ky është vërtet lajmi që s’na duhej. Po na vjen turp edhe ta botojmë.
“Lajmi që s’na duhej” është rubrikë satirike. Çdo ngjashmëri me realitetin është më shumë reale se satirike. Qëndrimet janë të autorit, jo të redaksisë – të paktën deri në emërimet e reja.”
(Çdo ngjashmëri me realitetin është më shumë reale se satirike. Qëndrimet janë të autorit, jo të redaksisë – të paktën deri në emërimet e reja). Flaka Media














