Maserati anulon MC20 elektrik – rikthimi i fuqisë klasike
Maserati ka vendosur të anulojë versionin elektrik të super-automjetit MC20 Folgore, duke reflektuar preferencat e klientëve për motorët me djegie të brendshme. Sipas Davide Danesin, drejtues i inxhinierisë në kompani, konsumatorët nuk ndihen të tërhequr nga supermakinat elektrike për shkak të tingujve sintetikë, peshës së madhe dhe mungesës së ndjesisë mekanike.
Danesin theksoi se zëri autentik i motorit dhe kontrolli manual janë ende të kërkuara nga entuziastët, duke lënë të kuptohet se kutia manuale mund të rikthehet në modelet e ardhshme.
Maserati do të fokusohet tek motorët V6 Nettuno, të cilët ofrojnë 630 kuaj fuqi dhe teknologji të avancuar të frymëzuar nga Formula 1. Ky motor është tashmë pjesë e modelit të ri MCPura, një evolucion i MC20, që u prezantua në Goodwood Festival of Speed 2025.
Sipas Santo Ficili, CEO i Alfa Romeo dhe Maserati, dy markat do të bashkëpunojnë ngushtë për një super-automjet të ri me benzinë, të bazuar në Granturismo. Ky projekt pritet të nisë pas suksesit të Alfa Romeo 33 Stradale, që ndan shumë elemente me MC20, përfshirë karrocerinë prej karboni dhe kornizat prej alumini.
Modeli i ri mund të përfshijë një version të përmirësuar të motorit 3.0-litërsh twin-turbo, me mbi 621 kuaj fuqi, duke synuar një përvojë të pastër mekanike dhe performancë të lartë pa elektrifikim.
Flaka














