Rëndësia e veshjes në ambientin e punës
Gjithmonë debati për kodin e veshjes në punë ka qenë i pranishëm dhe do të vazhdojë të jetë.
Për disa, mënyra e veshjes ka një rëndësi të madhe e për të tjerë kjo nuk është fare diçka me rëndësi.
Kur punonjësit vishen sipas një stili që i shkon audiencës së tyre të shënjestruar, ngjashmëria i bën njerëzit të ndihen komodë, duke i bërë që edhe ata të kenë më shumë mundësi të angazhohen në partneritete. Kështu që kompanitë mund të përfitojnë nga kode më fleksibël të veshjeve, të cilat ndryshojnë në bazë të situatës.
Njerëzit i shoqërizojnë njerëzit me veshje “profesionale” me tiparet pozitive, si vetëbesimi dhe fleksibiliteti. Këto perceptimet e mira i bëjnë konsumatorët potencialë dhe partnerët e bizneseve të veprojnë ndryshe. Përveç kësaj, individët tentojnë të bëjnë për vete setin e sjelljeve ose pritshmëritë që ata i shoqërojnë me disa lloje veshjesh.