Interneti Hapësinor i Elon Musk tashmë është bërë fitimprurës

Abedin Bilalli
Botuar nga Abedin Bilalli 17 Maj, 2024 20:21

Interneti Hapësinor i Elon Musk tashmë është bërë fitimprurës

Kanë kaluar një duzinë vjet që kur SpaceX njoftoi planet e saj për të dërguar shumë satelitë në hapësirë, të cilët do t’u ofrojnë njerëzve në çdo pjesë të Tokës internet të qëndrueshëm dhe të shpejtë. Në fillim, shumë ishin skeptikë për planet e Musk, veçanërisht pasi në atë kohë plejada më e madhe e satelitëve ishte rrjeti satelitor Iridium, me vetëm 66 satelitë.

Por ekuipazhi në SpaceX këmbënguli në përpjekjet e tyre dhe në maj 2019 ata lëshuan satelitët e parë në hapësirë ​​dhe kanë vazhduar të dërgojnë satelitë të rinj vazhdimisht gjatë pesë viteve të fundit. Sipas të dhënave të kompanisë analitike të specializuar në tregun e satelitëve Quilty Space, ky sukses i SpaceX me Starlink nuk u shpresua as nga optimistët më të mëdhenj dhe shumica e njerëzve në industri u kapën në befasi. Aktualisht janë rreth 5200 satelitë Starlink në orbitën e ulët të Tokës, që ofrojnë shërbime në 57 vende të botës, ndërsa numri i përdoruesve të satelitëve është rreth 2.7 milionë.

Edhe pse kostoja e internetit satelitore është shumë më e lartë në krahasim me optikën klasike dhe internetin celular, ka ende vende në botë, duke përfshirë zonat rurale në vendet e zhvilluara, ku ende nuk ka internet më të shpejtë. Në zona të tilla, Starlink duket si një mënyrë ideale për të hyrë në internet.

Starlink është pjesë e SpaceX dhe kjo kompani nuk publikon rezultatet e saj financiare, ndaj nuk mund të mbështetemi vetëm në të dhëna jozyrtare nga kompanitë analitike. Sipas të dhënave të publikuara nga Quilty, Starlink tashmë është fitimprurës dhe këtë vit pret një fitim prej gati 3.8 miliardë dollarësh para taksave dhe amortizimit. Sipas parashikimeve të ekspertëve të kësaj kompanie, të ardhurat duhet të arrijnë në 6.6 miliardë dollarë, që është mjaft e pabesueshme për një kompani që katër vite më parë nuk kishte pothuajse asnjë të ardhur.

Përveç rritjes së fortë të të ardhurave, analistët vlerësojnë gjithashtu mënyrën se si SpaceX menaxhon kostot, e cila ka rezultuar në një fitim. Përkatësisht, kompania zhvillon dhe prodhon satelitët e saj, kështu që bashkëpunimi me furnitorët dhe palët e treta në prodhim është reduktuar në minimum.

Kostoja e prodhimit të një sateliti të tillë nga versioni 1.0 është rreth 200,000 dollarë, por kompania po planifikon versionin 3.0 për këtë vit me aftësi të përmirësuara, duke përfshirë shpejtësinë më të lartë të internetit dhe aftësinë për t’u lidhur me një rrjet pa pasur nevojë për terminale të veçantë.

Abedin Bilalli
Botuar nga Abedin Bilalli 17 Maj, 2024 20:21