Meta ka lançuar mjete të reja AI për reklamuesit

Abedin Bilalli
Botuar nga Abedin Bilalli 20 Maj, 2024 20:04

Meta ka lançuar mjete të reja AI për reklamuesit

Meta vazhdon të rrisë investimet e saj në AI gjeneruese me mjete të reja krijuese për reklamuesit. Gjigandi i teknologjisë ka zbuluar një sërë veçorish të reja të fuqizuara nga AI, të dizajnuara për të ndihmuar markat të krijojnë më shpejt përmbajtje të marketingut në mediat sociale.

Karakteristika e parë e re ka të bëjë me imazhet e krijuara nga AI: reklamuesit që përdorin platformën e automatizuar të synimit të reklamave të Meta, Advantage+, tani do të jenë në gjendje të gjenerojnë variacione të reja të reklamave vendase, duke përfshirë imazhe të mbivendosura me tekst. Të njëjtat imazhe mund të ripërdoren në shkallë të ndryshme për të akomoduar postimet e Reels dhe Facebook.

Veçoritë e reja të imazhit të krijuara nga AI tashmë kanë filluar të zbatohen dhe do të pasohen nga opsioni për të gjeneruar imazhe të sfondit përmes një ndërfaqe të thjeshtë duke futur përshkrime teksti në muajt e ardhshëm.

Meta gjithashtu lançoi një veçori të AI për të gjeneruar tituj dhe përshkrime për reklamat. Kompania tregoi se është në procesin e testimit të aftësisë së modelit themelor të AI për të njohur dhe pasqyruar gradualisht zërin dhe tonin unik të një marke specifike kur gjeneron tekst.

Funksioni i ri i gjenerimit të tekstit do të jetë i disponueshëm globalisht deri në fund të vitit. Sipas kompanisë, do të integrohet edhe me Llama 3, versioni më i fundit i modelit të madh të gjuhës me burim të hapur të Metës.

Të gjithë reklamuesit që do të përdorin mjetet e AI për të krijuar, modifikuar dhe publikuar përmbajtje në platformat e Meta-s do të duhet të caktojnë të njëjtën gjë në mënyrë transparente. Karakteristikat e reja të AI nuk do të jenë të disponueshme për reklamuesit që promovojnë fushata politike ose sociale.

Abedin Bilalli
Botuar nga Abedin Bilalli 20 Maj, 2024 20:04