A po shkon në rrugë pa krye elektrifikimi i detyruar politikisht i Evropës?

Abedin Bilalli
Botuar nga Abedin Bilalli 5 Qershor, 2024 19:59

A po shkon në rrugë pa krye elektrifikimi i detyruar politikisht i Evropës?

Po bëhet e qartë se synimet për të shitur vetëm automjete elektrike nga viti 2035 janë lëkundur seriozisht.

Megjithatë, ka njerëz që janë mjaftueshëm të guximshëm për t’iu përgjigjur, në këtë rast ata që më së paku pritet ta bëjnë këtë. Pikërisht Mate Rimac i cili është pronar i kompanisë kroate të njohur për nivelin ekstrem të elektrifikimit por në të njëjtën kohë njeriu i parë i Bugattit, në mënyrë mjaft provokuese ka shprehur mendimin e tij për këtë.

Duke folur në një forum për të ardhmen e makinave, Rimac ishte i bindur se Bugatti do t’i qëndrojë besnik motorëve me djegie të brendshme, pavarësisht nga të gjitha afatet që janë caktuar. Duke pretenduar se i ka studiuar mirë rregulloret, ai thotë se askund nuk thuhet se pas vitit 2035 do të ndalohen makinat me motorë klasikë.

Mund të paguhen gjoba të caktuara për të cilat është përgatitur Bugatti, deri në atë masë sa të duhet të ndërtojë një pikë karburanti në oborrin e çdo klienti. Është e qartë se opinioni i tij i guximshëm nuk mund të përgjithësohet pasi Rimac Automobili dhe Bugatti prodhojnë automjete dyshifrore në vit që shiten për miliona.

Por gjithsesi konfirmon qëndrimin e drejtuesve të kompanive të mëdha të makinave, të cilët nuk duan të habiten nga ndryshimet e mundshme retrograde të rregulloreve. E vetmja gjë që nuk dihet për momentin është se për çfarë do të jenë më të disponuar blerësit pas vitit 2035 – automjetet me benzinë ​​apo elektrike.

Abedin Bilalli
Botuar nga Abedin Bilalli 5 Qershor, 2024 19:59