Si ju manipulojnë faqet e abonimit

Driton Zenku
Botuar nga Driton Zenku 12 Korrik, 2024 20:07

Si ju manipulojnë faqet e abonimit

Shumica e faqeve të abonimit po përdorin “modele të errëta” për të ndikuar në sjelljen e abonimit dhe informacionin personal të klientëve, sipas raporteve të reja nga grupet e mbrojtjes së konsumatorëve.

Modelet e errëta janë “praktika që gjenden zakonisht në ndërfaqet e përdoruesve në internet që drejtojnë, mashtrojnë, detyrojnë ose manipulojnë konsumatorët për të marrë vendime që shpesh nuk janë në interesin e tyre më të mirë.”

Ky hulumtim është kryer nga Rrjeti Ndërkombëtar i Mbrojtjes së Konsumatorit (ICPEN) dhe Rrjeti Global për Mbrojtjen e Privatësisë (GPEN).

ICPEN shqyrtoi 642 sajte dhe aplikacione celulare me një komponent abonimi dhe zbuloi se një model i vetëm i errët u përdor në gati 76% të tyre dhe modele të shumta të errëta në 68%.

Një nga modelet më të zakonshme të errëta është “mbulimi”, ku një kompani e bën të vështirë gjetjen e informacionit potencialisht negativ.

ICPEN tha se 81% e platformave me abonime të rinovimit automatik i mbanin përdoruesit sepse nuk dinin ku ta gjenin opsionin e çregjistrimit.

GPEN hetoi modele të errëta që mund t’i shtyjnë përdoruesit të rrezikojnë privatësinë e tyre. Në këtë përmbledhje, pothuajse të gjitha më shumë se 1000 faqet dhe aplikacionet e ekzaminuara përdorën “praktika mashtruese të projektimit”.

Më shumë se 89% e tyre përdorën gjuhë komplekse dhe konfuze në politikat e tyre të privatësisë dhe gati 50% përdorën “gjuhën emocionale” për të ndikuar tek klientët.

Këto gjëra janë të rrezikshme sepse mund t’i bëjnë përdoruesit të lënë më shumë nga informacionet e tyre personale sesa duhet, si dhe pa dëshirë të mbeten abonentë vetëm sepse nuk e kuptojnë ose nuk dinë të tërhiqen dhe të ndalojnë së paguari për një shërbim.

Driton Zenku
Botuar nga Driton Zenku 12 Korrik, 2024 20:07