Një nga problemet më të mëdha të veturave elektrike do të zgjidhet – me dizajn

Driton Zenku
Botuar nga Driton Zenku 29 Tetor, 2024 20:09

Një nga problemet më të mëdha të veturave elektrike do të zgjidhet – me dizajn

Optimizimi i efikasitetit aerodinamik është çelësi për rritjen e rrezes së veturave elektrike.

Stellantis, prodhuesi global i automjeteve, njoftoi se ka investuar 29.5 milionë dollarë në një qendër kërkimore dhe teknologjike në Auburn Hills, SHBA, për të optimizuar teknologjinë e saj inovative Moving Ground Plane (MGP).

Kjo teknologji e rrit tunelin e erës me matje që përfshijnë rrotullimin e rrotave, që përbën deri në 10 për qind të tërheqjes aerodinamike.

Ky përmirësim kontribuon drejtpërdrejt në rritjen e efikasitetit dhe rrezes më të gjatë të automjeteve elektrike, duke reduktuar potencialisht madhësinë e baterisë, e cila nga ana tjetër mund të çojë në kursime të kostos, si dhe në peshën e automjetit.

“Raporti është çelësi për kalimin e klientëve drejt lëvizshmërisë së pastër. Kjo është arsyeja pse ky investim është kaq i rëndësishëm. Duke reduktuar zvarritjen, ne rrisim autonominë e drejtimit të veturave elektrike dhe në fund përmirësojmë përvojën e përgjithshme të drejtimit për klientët tanë”, tha Mark Champin, nënkryetar i lartë i Qendrës së Teknologjisë Inxhinierike të Amerikës së Veriut të Stellantis.

Përmirësimi inovativ i tunelit aero-akustik i kompanisë lejon që automjeti i testimit të mbetet i palëvizshëm ndërsa simulon vozitjen në kushte reale.

Një shirit lëvizës lejon lëvizjen e të katër rrotave, ndërsa shiriti i pestë shtrihet nën automjet, duke simuluar kushtet e vozitjes në rrugë.

Ky simulim realist lejon testime më të sakta dhe përmirësime aerodinamike.

Driton Zenku
Botuar nga Driton Zenku 29 Tetor, 2024 20:09