Si ju manipulojnë faqet e abonimit
Shumica e faqeve të abonimit po përdorin “modele të errëta” për të ndikuar në sjelljen e abonimit dhe informacionin personal të klientëve, sipas raporteve të reja nga grupet e mbrojtjes së konsumatorëve.
Modelet e errëta janë “praktika që gjenden zakonisht në ndërfaqet e përdoruesve në internet që drejtojnë, mashtrojnë, detyrojnë ose manipulojnë konsumatorët për të marrë vendime që shpesh nuk janë në interesin e tyre më të mirë.”
Ky hulumtim është kryer nga Rrjeti Ndërkombëtar i Mbrojtjes së Konsumatorit (ICPEN) dhe Rrjeti Global për Mbrojtjen e Privatësisë (GPEN).
ICPEN shqyrtoi 642 sajte dhe aplikacione celulare me një komponent abonimi dhe zbuloi se një model i vetëm i errët u përdor në gati 76% të tyre dhe modele të shumta të errëta në 68%.
Një nga modelet më të zakonshme të errëta është “mbulimi”, ku një kompani e bën të vështirë gjetjen e informacionit potencialisht negativ.
ICPEN tha se 81% e platformave me abonime të rinovimit automatik i mbanin përdoruesit sepse nuk dinin ku ta gjenin opsionin e çregjistrimit.
GPEN hetoi modele të errëta që mund t’i shtyjnë përdoruesit të rrezikojnë privatësinë e tyre. Në këtë përmbledhje, pothuajse të gjitha më shumë se 1000 faqet dhe aplikacionet e ekzaminuara përdorën “praktika mashtruese të projektimit”.
Më shumë se 89% e tyre përdorën gjuhë komplekse dhe konfuze në politikat e tyre të privatësisë dhe gati 50% përdorën “gjuhën emocionale” për të ndikuar tek klientët.
Këto gjëra janë të rrezikshme sepse mund t’i bëjnë përdoruesit të lënë më shumë nga informacionet e tyre personale sesa duhet, si dhe pa dëshirë të mbeten abonentë vetëm sepse nuk e kuptojnë ose nuk dinë të tërhiqen dhe të ndalojnë së paguari për një shërbim.