“Demanti që nuk ekziston – Si po fabrikohen lajme për të fshehur sondazhet reale?”
Ky lajm, i cili pretendon se Agjencia për Komunikime Elektronike Market Vision ka mohuar përfshirjen në një anketë që e nxjerr BDI-në si forcën kryesore politike, kërkon një vlerësim kritik dhe të faktuar përballë realitetit informativ dhe digjital.
Çka pretendohet në lajm?
Lajmi që po qarkullon në disa media, citon një reagim të supozuar zyrtar të Market Vision, ku thuhet se agjencia nuk ka realizuar asnjë sondazh gjatë periudhës 20 qershor – 4 korrik dhe mohon përfshirjen në anketën që po shpërndahet në publik, shkruan Flaka.
Çka nuk qëndron?
- Asnjë demant i tillë nuk ekziston në faqen zyrtare të Market Vision e as në rrjetet e tyre sociale – burimet primare ku zakonisht bëhen publike reagime zyrtare.
- Më po të njëjtën ditë kur u shpërnda lajmi i rremë për ‘demantin’, platforma ndërkombëtare Europe Elects publikoi të njëjtin sondazh me të njëjtat rezultate, duke cituar si burim Market Vision – çka e forcon besueshmërinë e ekzistencës së sondazhit dhe përfshirjen reale të kësaj agjencie.
- Portali MKD.MK, i cili shpërndau anketën fillimisht, njihet për bashkëpunime të mëparshme me Market Vision dhe është shumë pak e besueshme që do të publikonte një sondazh pa burim legjitim – nëse do të rrezikohej me një paditje për mashtrim publik.
Analizë kritike: Kush përfiton nga ‘demanti’ i rremë?
Me afrimin e zgjedhjeve, tendenca për të delegjitimuar anketat reale përmes demantimeve të fabrikuara po rritet. Kjo teknikë e manipulimit mediatik:
- synon të hedhë hije mbi sondazhet e pakëndshme për kampet rivale,
- dezorienton qytetarët, duke krijuar konfuzion se cilat të dhëna janë të sakta,
- dhe dëmton imazhin e agjencive të matjes së opinionit publik, që në realitet janë kontraktuar për të dhënë një pasqyrë të qëndrimeve të elektoratit.
Përfundim:
Lajmi që Market Vision ka mohuar përfshirjen në sondazh është i pabazë, pa referenca të verifikueshme dhe përmban elementë të qartë të dezinformimit të qëllimshëm. Faktet tregojnë se anketa është reale, është cituar nga burime ndërkombëtare të respektuara dhe se ‘demanti’ i supozuar nuk është botuar nga vetë agjencia në asnjë kanal zyrtar.
Ky është një rast klasik i manipulimit parazgjedhor, ku gënjeshtra vendoset mbi një të vërtetë për të krijuar mjegullë informative. Flaka














